کاربرد مبل تختخواب شو در فضاهای کوچک

کاربرد مبل تخت خواب شو در فضاهای کوچک با توجه به جمعیت رو به رشد شهرها، ساخت آپارتمان‌هایی با تعداد واحدهای بسیار زیاد و مساحت بسیار کم در شهرها رو به افزایش است، و از طرف دیگر با توجه به گران شدن قیمت‌های خانه‌های ویلایی، اکثر افراد مجبور به زندگی در خانه‌های آپارتمانی و یا خانه‌های با متراژ پایین هستند.

زندگی در این گونه خانه‌ها ما را مجبور می‌کند که از بسیاری از وسایلی که به آنها نیاز داریم و یا عادت کرده‌ایم، چشم پوشی کنیم و آنها را حذف کنیم. استفاده از مبل تخت خواب شو در فضاهای کوچک، توصیه ما به شما است، برای اینکه در این خانه‌های کوچک بتوانید احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو یک نفره

استفاده از مبل تخت خواب شو در خانه ها با متراژ پایین

چرا استفاده از مبل تخت خواب شو در فضاهای کوچک توصیه می‌شود؟

استفاده از تمام وسایل مورد نیاز آن هم در خانه‌ای کوچک با فضای کم، کار بسیار سختی است. اگر بخواهیم از تمام وسایل استفاده کنیم، وقتی نگاهی به اطراف می‌اندازیم، با اتاقی شلوغ و مملو از وسایل مواجه می‌شویم که عملا زندگی کردن در بین آن همه وسایل بسیار سخت خواهد بود.

یکی از وسایلی که هر کسی علاقه‌مند است از آن استفاده کند و شاید بعضی افراد به خاطر مشکلات کمر درد و گردن درد مجبور به استفاده از آن باشند، تخت خواب است، وسیله‌ای که فضای زیادی از یک اتاق را اشغال می‌کند. از طرفی، امروزه کف اکثر خانه‌ها از جنس سرامیک و… است که نشستن و خوابیدن روی این زمین بسیار نامناسب است.

همچنین ما عادت کرده‌ایم روی مبل بنشینیم و حتی اگر این عادت را ترک کنیم، می‌خواهیم که در اتاق نشینمن خود یک دست مبل زیبا داشته باشیم و از نشستن روی آن لذت ببریم، و گاهی هنگام تماشای تلویزیون روی آن لم دهیم. پس در نتیجه به وسیله‌ای نیاز دارم که علاوه بر اینکه نیاز ما را برطرف کند، جای کمی را هم اشغال کند.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو دو نفره

 

استفاده از مبل تخت خواب شو در اتاق نشینمن

کاربرد مبل تخت خواب شو در فضای کوچک

وقتی شیوه زندگی تغییر می‌کند، همراه با آن وسایلی طراحی و ساخته می‌شود که مناسب این تغییرات باشند. یکی از این وسیله‌ها مبل تختخوابشو است. مسلما بسیاری از شما آن را دیده‌اید، درباره آن شنیده‌اید و حتی از آن استفاده کرده‌اید. وسیله‌ای که کاملا مناسب برای خانه‌هایی با فضای کم.

 شما با استفاده از مبل تخت خواب شو در فضاهای کوچک آپارتمان‌ها و خانه‌هایی با متراژ پایین، می‌توانید لذت استفاده از هر دو وسیله مبل و تخت خواب را داشته باشید. استفاده از مبل تختخواب شو در فضاهای کوچک منزل، به کمک شما آمده است تا از فضای بیشتری استفاده کنید.

ما از تخت خواب فقط در شب استفاده می‌کنیم و حضور آن در روز و در یک اتاق کوچک کاری بیهوده است. شما می‌توانید برای مدیریت فضای خانه، از مبل تختخواب شو استفاده کنید. نباید زندگی در خانه کوچک این حق را از ما بگیرد که بعد از یک روز کاری سخت، شب را روی تختی نرم و راحت استراحت کنیم.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو هتلی

همچنین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اکثر اوقات، حداقل یک مهمان در منزل خود دارید، می‌توانید از این مبل‌ها استفاده کنید و مطمئن باشید که مهمان شما می‌تواند یک خواب راحت در منزل شما داشته باشد.

علاوه بر این‌ها، بعضی از دانشجوها با توجه به وضعیت اقتصادی‌ای که دارند، مجبور می‌شوند یک اتاق اجاره کنند و از آن اتاق به عنوان اتاق نشینمن، اتاق خواب، اتاق مطالعه و .. استفاده کنند. استفاده از یک مبل تخت خواب شو در فضاهای کوچک این چنین اتاق‌هایی، به آنها این امکان را می‌دهد که از مبل و تخت خواب به طور همزمان استفاده کنند.

گاهی اوقات، جوانان می‌خواهند که فضایی مناسب برای کارهای گروهی که با دوستان خود انجام می‌دهند، داشته باشند. که این خود نیازمند داشتن یک اتاق با دکوراسیون مناسب است. استفاده از مبل تختخواب شو به فرزندان شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر داشتن یک تخت خواب مناسب، بتوانند هنگام پذیرایی و همکای با دوستان در کارهای گروهی، از یک مبل مناسب بهره ببرند.

مبل تخت خواب شو در اتاق کوچک

نکاتی برای استفاده از مبل تختخواب شو در فضای کوچک

با توجه به انوع مختلفی که این نوع مبل‌ها دارند، نیاز نیست که شما دکوراسیون زیبایی خانه خود را برهم بزنید. اما برای استفاده از مبل‌های تخت خواب شو در فضاهای کوچک منزلتان، شما باید چندین مورد را در نظر بگیرید. با توجه به دکوراسیون خانه خود مناسب ترین نوع مبل را خریداری کنید. اما به نکات زیر توجه کنید:

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو بیمارستانی

سایز مبل

علاوه بر سایز خود مبل که باید با فضای منزل شما همخوانی داشته باید، شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که فضای کافی برای باز شدن و تخت خواب شدن مبل هم در نظر بگیرید. پس هنگام انتخاب نوع مناسب برای استفاده از مبل تخت خواب شو در فضاهای کوچک، حتما به سایز آن دقت کنید.

نوع مبل

در کجا می‌خواهید از مبل استفاده کنید؟ اگر در اتاق خواب استفاده می‌کنید با وقتی که قرار است در اتاق نشینمن استفاده شود، تفاوت زیادی وجود دارد. اگر قرار است در اتاق نشینمن استفاده شود، چون در دید همه است و نیاز است که ظاهر زیبایی داشته باشد، باید از مبلی استفاده کنید که ظاهری شیک‌تر داشته باشدو ولی اگر برای اتاق خواب استفاده می‌کنید، نیاز است از مبلی استفاده کنید که به طور مثال تبدیل به یک تخت دو نفره می‌شود.

یک نوع دیگر از این مبل‌ها که برای استفاده از مبل تختخواب شو در فضای کوچک طراحی شده است، برای استفاده در اتاق کودکان است و این امکان را به شما می‌دهد که یک تخت دو طبقه داشته باشید.

استفاده از مبل تخت خواب شو ال شکل در خانه آپارتمانی

همچنین اگر شما مایلید از مبل‌های ال شکل که محبوبیت زیادی بین کاربران دارند، استفاده کنید، می‌توانید از این مبل‌ها در خانه خود استفاده کنید و علاوه بر لذت بردن از این مبل، در صورت نیاز آن را به یک تخت خواب راحت تبدیل کنید.

مکان آن در خانه

باید مشخص کنید که در کجای منزل می‌خواهید از مبل استفاده کنید. برای مثال در اتاق نشینمن بیشتر این مبل را جلوی تلویزیون قرار می‌دهند. همانطور که گفته شد، شما باید به این موضوع که این مبل باید باز شود هم دقت کنید و از چیدن وسایل بسیار سنگین، مثل میزهای بزرگ در جلوی این نوع مبل خوداری کنید.برای استفاده از مبل تخت خواب شو در فضاهای کوچک کمی سلیقه به خرج بدهید و بهترین استفاده را از این نوع مبل بی نظیر داشته باشید.

مبل تخت خواب شو در فضاهای کوچک

نکات دیگر

  • شما باید هنگام خرید مبل تخت خواب شو برای فضاهای کوچک، به نیاز خود نیز دقت کنید. شما به تخت خواب تک نفره نیاز دارید یا دو نفره؟
  • در جنس پارچه مبل دقت کنید. از پارچه‌ای استفاده کنید که هم برای مبل و هم تخت مناسب باشد. پارچه‌های برجسته برای این نوع مبل‌ها مناسب نیستند.
  • جنس مبل نیز عاملی بسیار مهم است. اگر نیاز دارید که هر روز مبل را باز و بسته کنید باید از جنسی مناسب مثل فلز استفاده کنید.

9 نظر در “کاربرد مبل تختخواب شو در فضاهای کوچک

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  2. مهیار گفت:

    من یه اتاق کوچیک دارم که نمیدونستم باید چجوری ازش استفاده کنم ولی این مقاله رو که خوندم ، تازه فهمیدم یه چی به نام مبل تختخوابشو وجود داره….

    مرسی از سایت خوبتون

    1. تیم مبلینت واقعا از این موضوع خوشحاله …. موفق باشید آقا مهیار عزیز

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  4. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  5. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید