مـطالب فــروشـگـاه
معرفی بهترین سایت ها و برنامه های طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی AI: یکی از روش‌های بسیار محبوب دریافت ایده جهت طراحی دکوراسیون، طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی می‌تواند ایده‌های بسیار جذاب، نو و البته جالبی را برای دکوراسیون ارائه دهد و همین مورد سبب شده است که طرف‌داران زیادی داشته باشد. از طرفی طراحی با هوش مصنوعی سرعت انجام کار را نیز بالا می‌برد.
سبک بوهو یا بوهمیان، یکی از سبک‌های دکوراسیون داخلی است که با تلفیق هنر، فرهنگ و طبیعت، فضایی خاص و خلاقانه را ایجاد می‌کند. ریشه این سبک به قبیله بوهمیا در چک برمی‌گردد که به هنر و زندگی آزادانه اهمیت می‌دادند.
سبک طراحی داخلی ژاپنی، برگرفته از فلسفه سنتی ژاپنی مبنی بر همزیستی با طبیعت و سادگی زندگی است. این سبک با بهره‌گیری از مصالح طبیعی همچون چوب و بامبو، الگوهای ساده و بهره‌مندی از نور طبیعی و فضاهای باز، فضایی آرام و طبیعی را برای ساکنان به ارمغان می‌آورد. در این سبک، کمال به شیوه‌ای طبیعی و آرامش‌بخش محقق می‌شود. طراحی‌های مینیمال و اصیل، رنگ‌های طبیعی و گرم، استفاده از پارتیشن‌های شفاف و کاغذ دیواری، همگی در جهت ایجاد فضایی آرام و طبیعی برای ساکنان به کار گرفته می‌شوند. همچنین، مبلمان کم، کاربردی و کم تزیین، جایگزینی مناسب برای طراحی‌های پر زرق و برق و شلوغ به شمار می‌رود. در این مقاله از مجله مبلینت به معرفی این سبک به صورت دقیق تر میپردازیم.
در دنیای امروز که راحتی و آسایش در اولویت قرار دارد، مبل شنی یا هپی چیر به عنوان یک جایگزین جذاب و مدرن برای مبلمان سنتی مطرح شده است. این مبل‌های راحت و انعطاف‌پذیر با طراحی خاص خود، تجربه نشستن بی‌نظیری را برای کاربران فراهم میکنند. در این مقاله از مجله مبلینت، به بررسی مفهوم مبل شنی، انواع آن، مزایا و معایب، و همچنین نحوه انتخاب و نگهداری از آن خواهیم پرداخت.
ایجاد پلان‌های تفکیکی این روزها در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت بسیار بالایی داشته و معمولا یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. همین امر باعث شده تا طراحی تی وی روم هم یکی از مراحل اصلی طراحی داخلی به شمار آید. تی وی روم باید متناسب با فضای در دسترس به‌صورت زیبا و در عین حال کاربردی طراحی شود. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود تی وی رم فانتزی، مدرن، کلاسیک و یا ساده طراحی کنید. برای طراحی تی وی روم پشت تلویزیون باید به نکات خاصی توجه داشته باشید که در قسمت‌های قبلی به معرفی چند نمونه از آن‌ها پرداختیم. متریال و ابزارهای خاصی وجود دارند که در این روند شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در بخش‌های قبلی چند نمونه از اصلی‌ترین انواع تی وی وال که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرند را معرفی کردیم.
ساخت تی وی وال را می‌توانیم به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مراحل تکمیل دکوراسیون داخلی در نظر بگیریم که باید پشت سر گذاشته شود. تی وی وال فضای قرارگیری تلویزیون و سیستم صوتی بوده که باید به بهترین نحو ممکن طراحی و دیزاین شود. در قسمت‌های قبلی به‌صورت کلی به معرفی این فضا و انواع تی وی وال پرداختیم. انواع تی وی وال را می‌توانیم بر اساس سبک دکوراسیون همچنین متریال به کار برده شده در ساخت آن‌ها دسته‌بندی کنیم. شما می‌توانید بر اساس سلیقه، بودجه و سبک دکوراسیون، از میان گزینه‌های معرفی شده در قسمت‌های قبلی به انتخاب بپردازید. مهم‌ترین نکات طراحی تی وی وال را نیز در قسمت‌های قبلی معرفی کردیم تا شما بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.
اتاق خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای بوده که باید متناسب با سلیقه افراد طراحی شود. هر کدام از اعضای خانواده تمایل دارند که اتاق خوابی متناسب با علاقه و تم دکوراسیون دلخواه خود داشته باشند. رنگ، المان‌ها و همچنین سبک دکوراسیون باید به‌خوبی انتخاب شوند تا مطابق با روحیه و احساسات فرد باشند. اتاق خواب دخترانه هم باید کاملا بر اساس احساسات، عواطف و سن دخترانه طراحی شود تا بیشترین جذابیت را به همراه داشته باشد. برای این کار شما باید با نکات مهم طراحی اتاق خواب دخترانه رویایی آشنایی داشته باشید. در ادامه با بلاگ مبلینت همراه شوید تا اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.
دکوراسیون داخلی منزل کوچک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید حتما به‌صورت اصولی انجام شود تا بهترین نتیجه ممکن را به همراه داشته باشد. برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از فضای در دسترس خود ببرید، باید از بهترین سبک های دکوراسیون داخلی مانند مینیمال و مدرن استفاده کنید. در قسمت‌های قبلی بهترین ترفندهایی که برای چیدن دکوراسیون خانه کوچک می‌توانید مورد استفاده قرار دهید را معرفی کردیم. همچنین چیدمان اتاق‌خواب کوچک، آشپزخانه و سرویس بهداشتی را نیز مورد بررسی قرار دادیم. با به کار گرفتن این موارد در روند دکور خانه کوچک، شما می‌توانید یک فضای کاربردی و در عین حالت راحت و جذاب ایجاد کنید.
کدام مبل تختخواب شو برای اتاق کوچک من مناسب است؟ در این مقاله میخواهیم به روش انتخاب مبل تختخواب شو برای اتاق های کوچک بپردازیم، با ما همراه باشید
در این مقاله به بررسی دقیق اجزای تشکیل دهنده مبل تختخواب شو میپردازیم و برای شما شرح میدهیم که دقیقا این مبل ها از چ چیزی ساخته شده اند، با ما همراه باشید
سبد خرید