استفاده از مبلمان چند منظوره

 

استفاده از مبلمان چند منظوره

 

استفاده از مبلمان چند منظوره

استفاده از مبلمان چند منظوره

 

 

نیاز به  استفاده ازمبلمان چندمنظوره یا ترکیبی و چیدمان مناسب فضا، در خانه ها و  آپارتمان های کوچک امروزی بیش از بیش احساس می شود  در واقع  مبلمان چند منظوره ، راهکاری هوشمندانه است ، که  فضای شما را  با دقت طراحی کرده و نیازهای شما را مرتفع می سازد .در ذیل به نمونه ای از  فضاسازی توسط مبلمان های چند منظوره اشاره می گردد.

  •  ایجاد فضا برای قرار دادن  وسایل با طراحی هوشمند  از طریق افزودن پله به فضا یا ایجاد فضایی زیر تشک تخت خواب برای قرارگیری وسایل می تواند از نمونه راهکارهایی باشد که در فضاهایی با متراژ پایین بسیار کمک کننده است زیرا کوچکی فضا اگر به درستی ساماندهی نشود سبب بی نظمی، آشفتگی وعملکرد نامناسب می شود.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو

استفاده از مبلمان چند منظوره در واقع راهکاری است که فضا را به خوبی مدیریت کرده و از فضای کم موجود حداکثراستفاده را می نماید ومی تواند به تناسب فعالیت ها در شب یا روز مورد استفاده قرار گیرد ، به عنوان مثال در شب که نیاز به تخت خواب بری استراحت وجود دارد کمد دیواری باز شده  و تخت خواب از آن خارج می گردد و در طول روز که نیاز به فضایی برای فعالیت های روزمره مورد نیاز است با جمع شدن تخت خواب فضا برای کار،بازی و فعالیت خانواده و افراد مهیا می گردد.

یا به عنوان مثال می توان از مبلمان های عریض یاد کرد که در هنگام شب با برداشتن کوسن ها از روی آن به تخت تبدیل می شوند در ذیل به نمونه ایده هایی از به کارگیری مبلمان کم جا و چندمنظوره و چیدمان مناسب برای فضاهای کوچک اشاره خواهد شد.

 

 

استفاده از مبلمان چند منظوره

استفاده از مبلمان چند منظوره

مبلمان مدرن چند منظوره از بهترین انتخاب های ممکن برای فضاهایی هست  که با محدودیت جا و مکان روبه رو هستیم ،  زیرا در عین اینکه فضای کمی اشغال می کنند کاربردهای دیگری هم بغیر از ایجاد مکانی برای نشستن، در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

همانطور که می دانید مبل راحتی مهم ترین قطعه در دکوراسیون اتاق نشیمن فارغ از اینکه چقدر کوچک یا بزرگ است، محسوب می شود. نشیمن مکانی است که شما بعداز رسیدن به خانه و ریختن چای گرم و تازه دم برای خود روی آن استراحت می کنید، به تماشای تلویزیون می پردازید یا حتی بعضی از کارهایتان را انجام می دهید.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو یک نفره

استفاده از مبلمان چند منظوره و هوشمند یک جایگزین کاربردی و سودمندتر بجای مبلمان راحتی ساده محسوب می شود زیرا فضای بیشتری برای نشستن و دراز کشیدن فراهم می کند. شاید فکر کنید بخاطر اینکه منزلتان اتاق نشیمن کوچکی دارد نمی توانید از مبلمان چند منظوره استفاده کنید

اما حقیقت این است که مبلمان چند منظوره بدون شک بهترین انتخاب برای نشیمن شما خواهد بود در واقع هم همکانی برای نشستن و استراحت کردن دارید و هم مکانی برای خوابیدن

 

استفاده از مبلمان چند منظوره

استفاده از مبلمان چند منظوره

 

 

 

همچنین  همانطور که قبلا گفتیم ، یکی از رایج‌ترین کاربرد‌های مبلمان چند منظوره در فضای اضافی برای ذخیره‌سازی است. مخصوصا اگر کودک خردسالی در منزل شما زندگی می‌کند، به احتمال زیاد اسباب‌بازی‌های او که در فضای اطاق پراکنده شده‌اند برایتان آزاردهنده خواهد بود . به همین منظور می‌توانید در داخل یکی از این مبلمان چند منظوره خود، فضایی را برای ذخیره‌سازی این اسباب‌بازی‌ها تعبیه کنید.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو دو نفره

 

استفاده از مبلمان چند منظوره

استفاده از مبلمان چند منظوره

 

 

یک مبلمان چند منظوره  چندین کاربرد اساسی برای شما خواهداشت این مبلمان در شرایط عادی در نقش یک مبل و نیمکت چند نفره ظاهر خواهد شد. اگر قسمت انتهایی آن را باز کنید، این مبل تبدیل به یک مبل راحتی مناسب برای تماشای تلویزیون و یا مطالعه خواهد بود و در صورتی که تمامی قسمت‌های آن را باز کنید، یک تخت‌خواب بزرگ خواهید داشت

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو هتلی

 

استفاده از مبلمان چند منظوره

استفاده از مبلمان چند منظوره

 

مبلمان چند منظوره نیز کاربردهای زیادی (حتی در فضاهای بزرگتر) دارد. یکی از این مبل‌ها در میان اطاق می‌تواند از هر جهتی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین فضاهایی جهت ذخیره‌سازی وسایلی از جمله کتاب و یا حتی کنترل تلویزیون نیز در قسمت تحتانی این مبلمان چند منظوره در نظر گرفته شده است تا از پراکندگی و شلوغ شدن فضای اطاق جلوگیری شود.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو بیمارستانی

 

استفاده از مبلمان چند منظوره

استفاده از مبلمان چند منظوره

 

سخن آخر

سخن آخر اینکه امروزه ساکنان آپارتمان های کوچک حسابی با محدودیت فضا روبرو هستند و امکان خرید مبل برایشان وجود ندارد اما مبلمان های چند منظوره مخصوص آپارتمان های بسیار کوچک طراحی شده اند به این صورت که جای بسیار کمی میگیرند اما کاربردهای زیادی دارند. مبلمان های چند منظوره در اصل هم مبل هستند و هم تخت خواب میشوند زمانی هم که نیازی به آن ها نداشته باشید میتوانید جمع شان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید