مزایای تختخواب تاشو

تختخواب تاشو و تخت کمجا و تخت خواب های کم جا برای منازل با اتاق های محدود در آپارتمان های کوچک ما ضروری و الزامی است. این تخت های تاشو و تخت کمجا برای استفاده هرسنی مناسب می باشد و تشک استفاده شده در این تخت ها مناسب و با قیمتی خوب و کیفیتی عالی در بازار یافت می شود.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو یک نفره

تخت کمجا

با گسترش فرهنگ آپارتمان نشینی و کوچک شدن فضای خانه ها فرهنگ استفاده بهینه از فضا نیز گسترش یافته است. یکی از این تکنولوژی های استفاده بهینه از فضا استفاده از تختخواب تاشو  می باشد. این تخت خواب تاشو از دو جک فشاری بهره می برد که وزن تخت خواب را جهت بلند کردن و خواباندن به مقدار بسیار کمی کاهش می دهد.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو دو نفره

تخت کمجا یکنفره و دو نفره

تخت کمجا یکنفره و دو نفره

 

تختخواب تاشو

تختخواب تاشو تولید مبلینت دارای قیمتی مناسب و کاربری عالی می باشد. تخت خواب تاشو تولیدی ما از جنس MDF و هایگلاس تولید می شوند. و به هیچ عنوان استفاده از نئوپان (ملامینه یا لترون) را به شما پیشنهاد نمیکنیم زیرا نئوپان دارای مقاومت کافی نبوده و به مرور زمان مشکل دار می شود اما MDF به دلیل مقاومت بالا و کیفیت عالی از این مشکل مبرا می باشد.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو هتلی

تخت کم جا یکنفره

تخت کم جا یکنفره

 

از جمله مزایای مبل تختخواب شو زیبایی آن می باشد به طوریکه هنگامی که قصد استفاده از آن را ندارید به دلیل استفاده از روکش هایگلاس و MDF حالت دکوری مانند به خود میگیرد و فضای خانه را زیباتر می نماید. عمق این تخت خواب تاشو معمولا 40 سانتیمتر می باشد و می توانید از آن در فضای بین ستون ها یا کنج اتاق تان استفاده نمایید تا فضای بهینه شما را نیز حفظ نماید.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو بیمارستانی

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلینت

کیفیت . طراحی . قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید