ویژگی های یک مبل تختخواب شوی خوب چیست؟

مبل های تختخواب شو یکی از پرکاربردترین مبل ها برای خانه هایی با فضای کوچک هستند. در مقاله پیش رو سعی داریم شما را با ویژگی مبل تختخواب شو خوب و باکیفیت آشنا کنیم. انواع مبل تختخواب شو با ظاهری متنوع و با رنگبندی های پارچه و چرم ارائه شده و کار شما را برای خرید بسیار آسان کرده است.

ویژگی مبل تختخواب شو خوب

م

ویژگی مبل تختخواب شو خوب

در هنگام خرید یک تختخواب شو برای نشیمنتان باید ویژگی مبل تختخواب شو خوب را بررسی کنید. قبل از هرچیز به زیبایی، رنگ و سبک مبلمان تختخواب شو دقت کنید. می دانید! مبلمان چیزی نیست که هرروز عوضش کنید پس باید همه جوره هم در قلب شما و هم در دکوراسیونتان بنشیند و همچنین به نحوه چیدمان مبل تختخواب شو شما در فضای داخلیتان نیز بستگی دارد.

مکانیزم باز و بسته شدن آسان و با کیفیت

یک مبلمان تختخواب شو خوب و باکیفیت باید در یک حرکت، بدون سر و صدا یا گیر کردن باز و بسته شود. بهتر است قبل از خرید نمونه ای را چندبار باز و بسته کنید تا میزان سر و صدای آن دستتان بیاید، این یک راز است! به دلیل اینکه نمونه های فروشگاهی مدت زیادی در آنجا هستند و فروخته نمی شوند، افراد زیادی آن ها را باز و بسته می کنند.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو یک نفره

 

ویژگی مبل تختخواب شو خوب

کیفیت تشک مبلمان تخت خواب شو

لزوماً یک تشک ضخیم تر بهتر نیست و ممکن است یک تشک نازک تر و ساخت بهتر حمایت بهتری از بدن داشته باشد. نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید کیفیت استاندارد فوم تشک مبل است که باید در حد متوسط نرمی و سفتی داشته باشد تا برای طیف گسترده ای از افراد مناسب باشد. دقت داشته باشید تشکی که بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد مشکلات جدی برای کمر و ستون فقرات به وجود می آورد.

ویژگی مبل تختخواب شو خوب

محکم بودن مبلمان تختخواب شو

مهم ترین ویژگی مبل تختخواب شو خوب فریم و بدنه محکم آن است. یک چارچوب محکم تضمین کننده طول عمر مبل شماست. از خرید مبل هایی با ساختار فلز یا ترکیب چوب و فلز خودداری کنید. به نظرم مبل تختخواب شو چوبی با ساختار چوب های جنگلی مانند کاج جزو محبوب ترین هاست.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو دو نفره

یک مبل تختخواب شو باید سبک باشد

قرار نیست که شما برای جابجایی و تخت شو کردن مبل ها قهرمان پرورش اندام یا قوی ترین فرد جهان شوید!بارز ترین ویژگی مبل تختخواب شو خوب سبک بودن آن است، سبک ترین مبلمان تختخواب شو را انتخاب و خریداری کنید تا هر شب سنگینی اش مانع از استفاده قابلیت تخت شو اش نشود.

اندازه

عرض مبل تختخواب‌ شو استاندارد معمولا به شرح زیر است:
  • مبل تکی: 125 تا 145 سانتی‌متر
  • مبل تکی بزرگ: 140-160 سانتی‌متر
  • مبل دو نفره: 170-230 سانتی‌متر
  • مبل سه نفره: 200-250 سانتی‌متر

ویژگی مبل تختخواب شو خوب

تناسب مبل تختخواب شو با فضای داخلی خانه

قبل از خرید مبل به ویژگی مبل تختخواب شو خوب خود دقت کنید، مبل شما باید جای مشخصی را اشغال کرده و آن قدر بزرگ نباشد که مانع رفت و آمد شما شود.
برخی از افراد قصد دارند از مبل برای استراحت نیز استفاده کنند، این افراد باید دقت کنند که اولا مبلی خریداری کنند که طول زیادی داشته باشند تا بتوانند به راحتی روی آن دراز بکشند، ثانیا باید به دسته مبل دقت کنند تا به اندازه نشیمنگاه مبل نرم بوده و برای استراحتشان مناسب باشد.

ویژگی های ظاهری مبل تختخواب شو

یکی از ویژگی مبل تختخواب شو خوب این است که وقتی برای خرید مبل تختخواب شو مراجعه می کنید، روی مبل نشسته و آن را امتحان کنید در زمان نشستن باید پای شما روی زمین قرار گرفته، گودی کمر شما با پشتی مبل پوشیده شده و نشیمنگاه مبل نباید خیلی فرو رود.
ارتفاع پشتی صندلی باید بین 60 تا 70، ارتفاع نشیمنگاه تا زمین 50 سانتی متر و زاویه پشتی با نشیمنگاه باید  100 درجه باشد.
مویژگی مبل تختخواب شو خوب

ویژگی مبل تختخواب شو خوب

نکات مهم برای انتخاب مبلمان تختخواب شو با کیفیت

  • سطح کلی کاناپه باید پوشیده از تشک و پارچه باشد تا نرمی و لطافت را به شما منتقل کند. اگر درساختار رویی از چوب استفاده شده است، از خریداری آن منصرف شوید.
  • ایرانی میخواهید یا خارجی! مبلمان تختخواب شو ایرانی نسبت به قیمت مناسب، کیفیت مطلوبی دارند اما اگر قصد دارید از محصولات وارداتی خرید کنید بسته به اینکه ترک باشند یا چینی یا ایتالیایی قیمت های گران تری دارند.
  • هنگام خرید کاناپه های تختخواب شو به پایه های آن دقت کنید. پایه ها باید با چسب به بدنه محکم شده باشند و آن پایه هایی که با میخ به کاناپه متصل می شوند بعد از مدتی شل شده و باعث لق خوردن مبل می شوند.
  • تشک بسار نرم و انعطاف پذیر آسیب جدی برای کمر و ستون مهره ها به وجود می آورد.
  • مبلینت تاکید می کند که به هنگام خرید کاناپه های تختخواب شو حتما از مسئول فروش بپرسید که تشکی برای تعویض کردن به هنگام خراب شدن تشک دارند یا خیر، در این صورت است که می توانید با خیال آسوده خرید کنید.

مبل تختخواب شو برای اتاق خواب های مشترک

یکی از مشکلاتی که بیشتر خانواده‌ها به علت کمبود اتاق خواب با آن روبرو هستند، چیدمان اتاق خواب مشترک کودکانشان است. تختخواب‌های دو طبقه، انتخاب فوق العاده ای برای اتاق‌ خواب‌های مشترک هستند تا فضای کمی را اشغال کنند. طراحان داخلی با الهام از همین ایده، مدل جدیدی از مبل تختخواب شو را برای اتاق‌های مشترک طراحی کرده‌اند که در نوع خود بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است و می‌توان گفت که بهترین انتخاب برای اتاق کودکان و اتاق مهمان می‌باشد.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو بیمارستانی

 

 

مبل راحتی ال تختخوابشو | مبل ال تختخواب شو مبلینت

مبل راحتی ال تختخوابشو | مبل ال تختخواب شو مبلینت

قبل از خرید مبلمان تختخواب شو آن را اندازه گیری کنید

قبل از خرید بهتر است فضای نشیمن خانه تان را اندازه گیری کنید تا در هنگام خرید یک مبلمان تختخواب شو بدانید آن را با چه ابعادی خریداری کنید و همچنین اندازه های مبل در زمانی که کاملاً باز می شوند را در نظربگیرید. اگر قصد دارید هر چیزی از اثاثیه خود را در جلوی آن قرار دهید، مطمئن شوید که این اثاثیه سبک بوده و جابه‌جایی آن راحت باشد تا قبل از باز کردن مبلمان تخت‌خواب‌شو بتوانید به راحتی آن را بلند کرده و در جای دیگری قرار دهید.

ویژگی مبل تختخواب شو خوب

سخن آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، تعداد زیادی از انواع مبل تختخواب شو در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آنها را خریداری کنید.

مشخص کردن بودجه برای خرید مبلمان تختخواب شو به شما در انتخاب یک نمونه از میان هزاران مدل و طرح و برند بسیار موثر خواهد بود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید