راهنمای خرید مبل تختخوابشو و مبل های تختشو

خرید مبل تختخوابشو و کاناپه و مبل های تختشو برای منازل و اپارتمان های الان یک نیاز ضروری است. مبل های تختخواب شو این امکان را به شما می دهند که در طول روز از فضای اتاق خود بدون وجود و مزاحمت یک تخت نهایت استفاده را داشته باشید و برای استراحت شب آنرا باز و به حالت تخت نموده و خواب راحتی را داشته باشید.

مبل تختخوابشو و مبل های تختشو

فضای کوچک آپارتمان ها باعث شده با تغییر بعضی از لوازم استفاده بهینه ای از فضا داشت. مبلتختخوابشو مهمترین تغییرات برای استفاده مناسب از فضای اتاق خواب هایی است که این روزها کتابخانه و لوازم ضروری دیگری را در خود جا داده است. برای یک انتخاب اصولی به چند نکته مهم باید توجه کرد. جنس پارچه مبل یکی از نکات مهمی است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو یک نفره

مبل تختخوابشو پاندورا یکنفره

مبل تختخوابشو پاندورا یکنفره

پارچه هایی با بافت درشت یا برجسته مناسب مبل های تختخوابشو نیستند. این مدل از پارچه ها با تمام زیبایی، موقع استفاده باعث آزارتان می شوند و بعد باید هزینه ای برای تعویض رومبلی در نظر بگیرید. معمولا مبل های تختخوابشو برای فضاهای محدود طراحی شده اند. قبل از خرید به فضایی که در اختیار دارید توجه کنید. گاهی انتخاب هایی از سر بی فکری باعث می شود تا تمام فضا طوری پر شود که حتی نتوانید در اتاق حرکت کنید.

بهتر است برای پیشگیری از این اتفاق قبل از خرید، مبلمان را به حالت تخت باز کرده و تمام ابعاد آن را در نظر بگیرید و با فضایی که در اختیار دارید محاسبه کنید. بررسی اسکلت اصلی و سازه مبل تختخواب شو موضوعی است که باید قبل از خرید توجه زیادی به آن نشان داد. اگر قرار است مبل روزی حداقل دو بار باز و بسته شود، بدنه باید آنقدر مقاوم و محکمم باشد که بتوان مدت زیادی از آن استفاده کرد.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو دو نفره

کاناپه تختخوابشو دو نفره ایپک

کاناپه تختخوابشو دو نفره ایپک

بهترین اسکلت های مبل های تختخوابشو از جنس فلز است. پایه های استیل که به بدنه مبل پیچ می شود از کیفیت بیشتری نسبت به دیگر جنس ها برخوردار است. اگر انتخابتان کاناپه های پایه چوبی است بهتر است مطمئن شوید که پایه ها با چسب به بدنه کاناپه محکم شده باشند. آن دسته از کاناپه هایی که با میخ به بدنه متصل می شوند بعد از مدتی شل شده و باعث نامیزان شدن و لق خوردن تختخواب می شوند .

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو هتلی

قبل از انتخاب کاناپه مورد نظر، آن را باز کنید و روی همه نقاط آن بنشینید و مطمئن شوید که همه نقاط آن مانند مرکز آن نرم و راحت است و مخصوصا به تعادل مدل های دو نفره نیز توجه کنید. سطح رویی و اطراف کاناپه را به دقت نگاه کنید.سطح کلی کاناپه باید پوشیده از تشک و پارچه باشد تا موقع خواب باعث آزارتان نشود. اگر در بخشی از کاناپه حتی برای تزئین از چوب استفاده شده است، از خریداری آن منصرف شوید .

از مسئول فروش درباره خدمات جایگزین یا تعویض کردن تشک هنگام خراب شدن اطلاعات بگیرید. اگر این خدمات وجود نداشت یا هزینه آن بالا بود انتخاب های دیگر در فروشگاه های دیگر را در نظر بگیرید. برای خرید یک مبل تختخوابشو باید حتما سطح رویی و اطراف کاناپه را به دقت نگاه کنید. سطح کلی کاناپه باید پوشیده از تشک و پارچه باشد تا نرمی و لطافت را به شما منتقل کند.

مبل تختخوابشو یکنفره پترو عرض 70

مبل تختخوابشو یکنفره پترو عرض 70

اگر در ساختار نهایی و رویی کاناپه از چوب استفاده شده، بهتر است از خرید آن منصرف شوید. قسمت تختخواب کاناپه را به سمت خود بکشید. اگر هنگام بیرون آمدن سخت و دشوار بیرون آمد ودچار لق خوردن و تکان خوردن شد باید اطمینان پیدا کنید که این مبل کیفیت نامناسبی دارد و انتخاب مناسبی نیست. در نظر داشته باشید اسکلت و بدنه کاناپه های تختخوابشو مقاوم باشند

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو بیمارستانی

و همچنین تشک آن دارای قطر کافی و مناسب برای نشستن و خوابیدن باشد، در غیر این صورت به دلیل کاربرد دوگانه، این نوع مبلمان به سرعت فرسوده و خراب می شوند. کاناپه مورد نظر را به گونه ای انتخاب کنید که فوم داخل تشک آن محکم و بادوام باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که دارای وزن بالایی هستند بهتر است تشکی با فوم های مقاوم و محکم انتخاب کنید چرا که این دسته از افراد به طور معمول بعد از گذشت زمان کوتاهی از تشک ابراز نارضایتی دارند .

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلینت

کیفیت . طراحی . قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید