تخت کمجا و تخت خواب تاشو یکنفره و دو نفره دیواری

تخت کمجا و تخت خواب تاشو یکنفره و دو نفره دیواری و مل تختخواب شو برای استفاده در اتاق خواب هایی با فضای کم و محدود است.اصولا تختخواب برای استراحت و خوابیدن در طول شب استفاده میشود پس بنابراین در طول روز بی استفاده است و فضایی از اتاق خواب شما را اشغال کرده است. در این بخش ما شما را با استفاده بهینه از فضای محدود اتاق خواب تان با استفاده از تخت کمجا آشنا خواهیم کرد.

تخت کمجا و تخت خواب تاشو

در سال های اخیر کمبود جا و فضا در آپارتمان ها و خانه ها تقریبا به امری عادی تبدیل شده و ساکنان این مدل واحدهای مسکونی سعی دارند به هر شکل ممکن خود را با شرایط موجود وفق بدهند. البته طراحان در کارخانه های تولیدی مصنوعات و لوازم چوبی خانگی هم بیکار ننشسته اند و سعی دارند تا با ایده ها و ابداعات خود تا حد زیادی این مشکل کمبود فضا را حل و فصل کنند.

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو یک نفره

تخت کمجا دونفر خواب

تخت کمجا دونفر خواب

 

موضوع اصلی بحث ما در اینجا تخت خواب هایی هستند که قانون استتار را بصورت تمام و کمال رعایت کرده اند. طراحی و ساخت بعضی از این مدل تخت خواب ها  و تخت کمجا به قدری حرفه ای، با سلیقه و شیک انجام شده است که حتی کسانی هم که کمبود فضا ندارند را هم به سمت خود جذب می کنند. عکس ها و نمونه مدل هایی از این تختخواب کمجا و پرکاربرد و مفید را در این سایت می توانید مشاهده نمایید.

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو دو نفره

تخت کمجا یک نفره افقی

تخت کمجا یک نفره افقی

 

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو هتلی

خیلی وقت ها پیش می آید که میزبان مهمانانی برای چند روز باشیم اینجاست که حضور یک تخت تاشو و تخت کمجا دو نفره در اتاق نشیمن می تواند راه گشا باشد و سرویس دهی به مهمانان را ساده تر و جذاب تر کند. در اتاق خواب کودک خود با کمبود فضا مواجه هستید, تنها یا بهترین مُسکن برای درمان این مشکل استفاده از تخت های دیواری تاشو است. هر چند برخلاف مدلی که در اینجا می بینیم تخت هایی را که در ارتفاع قرار می گیرند را برای کودکان اصلا پیشنهاد نمی کنیم.

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو بیمارستانی

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلینت

کیفیت . طراحی . قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید