نحوه چیدمان مبلمان تختخوابشو در نشیمن و پذیرایی

نحوه چیدمان مبلمان تختخوابشو و مبل تختخوابشو در نشیمن و پذیرایی منزل شما و یا اتاق های هتل ها باید به گونه ای باشد که افراد میهمان متوجه استفاده شما از مبلمان تختخوابشو نشوند و چیدمان به نوعی باشد که برای باز و بسته شدن و تخت شدن این مبل برای میهمانان براحتی امکان پذیر باشد.

مبل و مبلمان تختخوابشو

عناصری که در مسیر ورود به نشیمن یا پذیرایی قرار می گیرند می بایست به نحوی چیده شوند که فرد را به طرف محل مبلمان و مبل تختخوابشو هدایت و همراهی نمایند. و تا حد امکان باعث دور زدن و یا چرخیدن مهمان نشوند. در صورتی که یک فضا کاربری های مختلف دارد. می توان با تزئینات متفاوت ویااستفاده از تابلو ،تغییر رنگ در دیوارها ،نورپردازی متفاوت،فضا را به فضا های دیگر ی تفکیک کرد.

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو یک نفره

مبل تختخوابشو

نیم ست مبل تختخوابشو اپتیما

 

نحوه قرارگیری مبلمان  و مبل تختخوابشو پذیرایی بهتر است به صورت دوّار یا مستطیلی باشد. در صورت قرار دادن یک آباژور در زاویه بین مبل و مبل تختخوابشو ها می توان بر ابهت فضا افزود. دقت کنید آباژور را از نوع بلند پایه انتخاب نمایید. اتاق نشیمن محلی است که در تمام ساعات روز برای صرف غذا، پذیرایی میهمان های صمیمی، تماشای تلویزیون و… مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه نورپردازی، احساس آرامش یا عدم احساس امنیت، شاد بودن یا دلگیر بودن را به حاضرین القاء می کند.

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو دو نفره

مبل تختخواب شو دو نفره

مبل تختخواب شو دو نفره اپتیما عرض 160 دوقلو

 

همچنین می توان با نورپردازی مناسب، عیب و نقص محیط را پوشانید. البته با توجه به این که اتاق نشیمن در منزل محل تجمع خانواده است، نحوه نورپردازی نیز باید به صورتی باشد که آرامش به حاضران القاء شود. یک روش بسیار مناسب برای نورپردازی یک اتاق، استفاده از نورهای غیرمستقیم است که مستقیماً روی صورت افراد و اشیاء سایه های تند ایجاد نکند. بدین ترتیب با استفاده از سایه های ملایم، گرمی و صمیمیت خاص به فضا حاکم می شود.

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو هتلی

برای زیباتر شدن و تکمیل نورپردازی در اتاق، می توان علاوه بر لوسترها و لامپ های سقفی از چراغ های کوچک تزئینی برای آذین گوشه و کنار اتاق ، با نورهای ملایم استفاده کرد.

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو بیمارستانی

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلینت

کیفیت . طراحی . قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید