هشت نکته کلیدی برای خرید یک مبل راحتی

در این قسمت ما 8 نکته کلیدی درباره نحوه خرید و در نظر گرفتن نکات خرید یک مبل راحتی یا یک مبل تختخواب شو را با شما مرور خواهیم کرد. این مطالب مروری بر یک مقاله ای است که شما را درخرید مبل راحتی کمک خواهد کرد.

مبل راحتی

درهنگام ورود به یک منزل معمولاً اولین جایی که به چشم می‌آید و در آن پذیرایی و گفت و گو صورت می گیرد، اتاق نشیمن است. خانه خود را در نظر بگیرید، حتی اگرچند اتاق در خانه داشته باشید، جایی که در آن روح زندگی جریان دارد نیز همین فضای اتاق نشیمن است؛ پس در دکوراسیون آن باید نهایت سلیقه را به کار برد چراکه اتاق نشیمن محل آرامش و استراحت اهل خانه است.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو یک نفره

مبل تختخوابشو اسکورت یکنفره

مبل تختخوابشو اسکورت یکنفره

 

انتخاب

انتخاب و خرید یک مبل راحتی مناسب برای استراحت و حتی دور همی دوستانه، یکی از مهم‌ترین گام هایی است که می‌تواند اتاق نشیمن شما را به بهترین جای خانه تبدیل کند تا نه‌تنها خودتان از بودن در آن لذت ببرید بلکه مهمانانی که به خانه‌ی شما می‌آیند هم از نشستن روی آن احساس آرامش داشته باشند.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو دو نفره

پس برای خرید مبل راحتی هیچ‌وقت عجله نکنید بلکه با اطلاعات کامل به خرید بروید. اگر قصد خرید مبل راحتی ایده آل و مناسب با فضای دکوراسیون منزلتان را دارید این مطلب را از دست ندهید. بودجه خود را مشخص کنید: زمانی که شما برای خرید یک مبل راحتی تصمیم گرفتید، بهتر است قبل از انجام هر کاری بودجه‌ی خود را به‌طور دقیق مشخص کنید.

مبل تختخوابشو پانیز دسته متکایی

مبل تختخوابشو پانیز دسته متکایی

 

تا موقع خرید بتوانید بر اساس آن بهترین‌ها را انتخاب کنید. طیف قیمت مبلمانی که با آن مواجه خواهید شد بسیار متفاوت است. اگر برای خرید یک مبل راحتی بودجه‌ی زیادی ندارید، ناراحت نباشید چراکه برای شما هم انتخاب‌های زیادی وجود دارد. پس بهتر است احساس بازنده بودن نکنید و با خیال راحت به بازار بروید و همان‌قدر که پول دارید برای خود بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. 

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو هتلی

اما بهتر است این موضوع را به یاد داشته باشید, قیمت یک مبل راحتی باکیفیت از یک برند معتبر قاعدتا گران تر است چراکه نه تنها برای ساخت و تولید آن از بهترین مواد استفاده شده تا آن مبل قابلیت استفاده در بازه‌ی زمانی طولانی را داشته باشد. بلکه فرایندهایی که برای تولید محصول بهتر و کنترل کیفیت و مسائلی نظیر گارانتی و خدمات فروش دریک شرکت اعمال می شود.

مبل تختخوابشو الیز یکنفره

مبل تختخوابشو الیز یکنفره

 

هزینه های تولید را افزایش می دهد. الهام بگیرید و سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید مبل های راحتی هم مثل بسیاری از کالاهای دیگر مرتبط با حوزه دکوراسیون داخلی انواع و سبک های مختلفی دارند. برخی بیشتر برای فضاهای کلاسیک و رسمی تر مناسبند و برخی بیشتر به خانه حال و هوای مدرن می دهند. قبل از شروع به انتخاب مبل باید بدانیدکه دنبال چه نوع و سبکی هستید.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو بیمارستانی

این کار چندان سخت نیست و لازم نیست شما حتما یک خبره دکوراسیون داخلی باشید. چیزی که امروزه به راحتی امکان پذیر است دسترسی به منابع الهام بخش شامل تصویر و مطلب درمورد دکوراسیون در فضای آنلاین است. کمی وقت بگذارید و تصاویر دکوراسیون اتاق نشیمن را ببینید. با درنظر گرفتن اندازه فضا و با درنظر گرفتن اصل هماهنگی مبل راحتی با سایر اجزای دکوراسیون گزینه هایی را خواهید دید که با سلیقه شما و خواسته تان جور در می آید.

در هیچ کاری منجمله این کار بیش از حد غرق نشوید چون شما را از هدفتان دور خواهد کرد و گیج می شوید. به محض این که به نمونه هایی رسیدید که برایتان دلچسب و خوشایند بود به این جستجو و دریافت الهام خاتمه دهید. دو یا سه مدل مبل را بر مبنای تصاویری که دیدید انتخاب کنید و حال در اطراف خود به جستجوی مدل های مشابه آن باشید.

مبل تختخوابشو دو نفر خواب آشیر دوقلو

مبل تختخوابشو دو نفر خواب آشیر دوقلو

 

اگر فکر می کنید باید عین این مبل ها را پیدا کنید در اشتباهید چون شانس شما برای یافتن همان مبل ناچیز است ولی غالبا اگر سراغ مبلی خیلی خاص و متمایز نرفته باشید می توانید با درصدی اختلاف مشابهش را در بازار بیابید. ابعاد و اندازه غافلگیرتان نکند!: گاهی اینقدر محو خواستن چیزی که دوست داریم می شویم که یادمان می رود آن وسیله باید برای ما چه نقشی ایفا کند و در کجا قرار بگیرد.

خریداری مبلی بزرگ تر یا کوچکتر از آن که برای فضای شما مناسب است حتما زمانی که مبل را می خواهید جانمایی کنید حال خوش شما را دگرگون خواهد کرد. حتما به مساحت محلی که می خواهید مبل ها را در آن قراردهید دقت کنید. اگر به دلیل کوچکی خانه مبل ها باید مماس با دیوار قرار گیرند به محل زائده ستون ها و شوفاژ و هر چیزی که ممکن است مانع قرار گیری درست مبل شود دقت کنید و درنهایت ایده ای درمورد تعداد و اندازه مبل هایی که باید بخرید به دست بیاورید.

مبل تختخوابشو کاپیتال یکنفره

مبل تختخوابشو کاپیتال یکنفره

 

اندازه مبل راهنمای بسیار خوبی برای شما خواهد بود و شما را از مواجه شدن با مشکلات بعدی جانمایی مبل درخانه و احیانا نتایج ناخوشایند در امان خواهد داشت. اگر برای خرید به گالری ها مراجعه می کنید به تصمیم گیری از روی آنچه می بینید اکتفا نکنید و حتما اندازه را چک کنید چون به طرز عجیبی این احتمال وجوددارد که مبل ها برای خانه های کوچک بزرگ تر و برای خانه های بزرگ کوچک تر از آن چه می پنداشتید باشند.

رنگ را هوشمندانه انتخاب کنید: گاهی حتی پیش از انتخاب سبک و مدل مبل رنگی را انتخاب کرده ایم و درذهن داریم و گاهی نیز حتی پس از انتخاب مبل مشکل ما این است که حالا چه رنگی را انتخاب کنیم. هیچیک از این دو راه صواب نیست. بهتر است به رنگ خوب فکر کنید و برای خودتان انتخاب داشته باشید. اما بهترین راه این است که به جای تاکید روی یک رنگ خاص یک طیف رنگ یا حتی دو یا سه رنگ آلترناتیو را انتخاب کنید.

گاهی درانتخاب به گزینه های خوبی بر می خورید که امکان تهیه آن با رنگ مورد نظر شما نیست . حتی زمانی که رنگ مناسب را می یابید ممکن است همان مبل با رنگ دیگری جلوه خاص تر و نمود زیباتری داشته باشد و اتفاقا همان رنگ هم برای فضای شما به اندازه رنگ مورد نظرتان زیبا و کاربردی باشد.پس  رنگ را انتخاب کنید محدوده انتخابتان را آنقدر کوچک نگیرید که دست شما را ببندد.

کاناپه تختخوابشو دوقلو لئو

کاناپه تختخوابشو دوقلو لئو

 

انتخابتان را با سبک زندگی تان چک کنید: همه ما با دیدن تصاویر دکوراسیون به وجد می آییم و زیباترین و بهترین گزینه ها را بر اساس سلیقه مان انتخاب می کنیم. اما همین مسئله گاهی منجر به خرید وسایلی می شود که عملا از استفاده از آنها آن لذتی را که باید نمی بریم. چگونه ؟ برایتان می گویم. هریک از ما سبک زندگی داریم که باید همواره مد نظرمان باشد.

اگر مادری هستیم با دو فرزند کوچک که یکی از لذت هایشان نشستن روی مبل راحتی و خوردن بستنی درحین تماشای کارتون است مبلی نخریم که دائم نگران کثیف شدن آن باشیم . تشک و پشتی های جدایی که قابل شستشو هستند به ما کمک می کنند که کمی بتوانیم دست بچه ها را باز بگذاریم . انتخابمان را با ایمنی بچه ها چک کنیم و مطمئن شویم زوایا و گوشه هایی که موجب آسیب به آنها شود یا با حرکت دادن مبل به وسیله آنها به کف خانه آسیب برساند ندارد.

این تنها یک مثال بود و لزوما فقط وقتی بچه داریم نباید به این نکات توجه کنیم. تعداد افراد خانه و مهمان هایی که به خانه ما تردد می کنند در انتخاب مبل بزرگتر به تعداد کمتر یا کوچکتر به تعداد بیشتر اثر دارند و عادت های ما در استفاده از مبلمان و بسیاری نکات دیگر اگر به موقع به آنها توجه کنیم انتخاب ما را آگاهانه تر و نتیجه خرید را در بلند مدت خوشایندتر می کند حتی اگر مجبور شویم بعضی گزینه ها را خط بزنیم.

مبل تختخوابشو پاندورا عرض 70

مبل تختخوابشو پاندورا عرض 70

 

نقطه سربه سر ارزش های مورد نظر خود را بیابید حتما برایتان این سوال پیش می آید که یعنی چه ؟ همه ما غالبا مبلی می خواهیم که هم زیبا باشد، هم راحت ، هم با کیفیت ، هم ارزان و هم بادوام. از ابتدا تکلیف خودتان را مشخص کنید که با بودجه ای که برای این کار گذاشته اید و امکاناتی که در بازار وجود دارد اگر همه آن ها را در یک محصول نیافتید کدامیک برای شما اهمیت بیشتری دارد. آیا اگر مبلی دیدید که راحت و باکیفیت است و قیمت آن هم مناسب است

اما آنقدر که دلتان می خواست زیبا نیست آن را می خرید یا مبل دیگری که بسیار زیباست و انگار از همان تصویری که شما انتخاب کردید بیرون جهیده اما همه شواهد به شما می گوید آنقدر ها هم راحت نیست. به هر حال اگر روی هر یک از این ویژگی ها تاکید خاص دارید همان ویژگی در آینده شما را خوشحال یا نبودش ناراحتتان خواهد کرد.

مبل تختخوابشو پانیز دو نفر خواب

مبل تختخوابشو پانیز دو نفر خواب

 

همین حالا تعیین کنید کدامیک از این عوامل برایتان مهم تر است و سایر عوامل به چه ترتیب در انتخاب شما تاثیر دارند. پس وقت  انتخاب توجه به ویژگی های صدر لیستتان را از قلم نیندازید تا بعدها افسوس نخورید. وقت آن رسیده که جستجو و انتخاب کنید حالا دیگر کاملا می دانید چه می خواهید. می توانید گشت وگذار خود را برای انتخاب محصول مورد نظرتان شروع کنید.

احتمالا ترجیح می دهید که به محلی مراجعه کنید که بتوانید نمونه های مختلف را کنار هم ببنید و با صرف زمان کوتاهتر به نتیجه برسید. اگر در تهران یا مراکز استان زندگی می کنید این کار آسان تر خواهد بود. اما اگر وقت کافی برای این کار ندارید، در شهرهایی زندگی می کنید که احتمالا تولید کنندگان زیادی در آن نمایندگی فروش ندارند یا جزو آن دسته افرادی هستید که مایلید از مزایای خرید اینترنتی استفاده کنید می توانید با جستجو در اینترنت مبل راحتی مورد نظرتان را بیابید.

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلینت

کیفیت . طراحی . قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید